قوانین و مقررات

1 لطفا” قبل از هرگونه اقدام به خرید و پرداخت وجه ، از موجودیت کالا استعلام نمایید .(هرگونه ثبت سفارش در صورت عدم استعلام فاقد اعتبار می باشد)

2 تمامی سفارشات در صورت موجود بودن محصول حداکثر تا 48 ساعت بعد از ثبت سفارش و پرداخت ارسال خواهد شد.

3 هزینه ارسال کالا در زمان تحویل دریافت خواهد شد .

4 در صورت عدم پرداخت فاکتور،فاکتور ارسال شده از طریق شبکه های اجتماعی فاقد اعتبار می باشد .

5 برای مشتریان ساکن تهران امکان پرداخت در محل وجود دارد که میتوان پس از ثبت سفارش و واریز به صورت بیعانه یا پیش پرداخت، هنگام تحویل کالای خود، مابقی وجه فاکتور را به صورت نقد یا توسط کارتخوان سیار پرداخت نمایید . برای مشتریان استان های دیگر، مبلغ کل فاکتور باید قبل از ارسال کالا و هنگام ثبت سفارش و واریز به حساب پرداخت شود

6 مشتریانی که آدرس آنها در شهر تهران است در هنگام دریافت کالا میبایست کالای خود را دقیق از نظر ظاهری چک کنند، زیرا در غیر اینصورت امکان مرجوعی کالا پس از تحویل کالا وجود ندارد.

7 اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

8 عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.

9 در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

10 در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن اصلی خود به بوش کلاب بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

11 پرداخت هزینه و نهایی کردن خرید از طریق آنلاین و اینترنتی جهت رفاه حال مشتریان فراهم گردیده است و پرداخت از طریق درگاه موجود در سایت صورت می پذیرد.(به دلیل نوسانات قیمت و واردات کالا امکان پرداخت آنلاین موقتا وجود ندارد)

به مشتریان محترم توصیه میشود جهت تسریع در فرآیند پردازش ، پس از هماهنگی، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهید

نحوه ارسال به تهران توسط باربری و پیک می باشد.
زمان تحویل به تهران فوری، 24 الی 48 ساعت می باشد.

نحوه ارسال به شهرستان پست پیشتاز، تیپاکس و باربری به طور دربستی انجام می شود.